Mitsubishi Lancer automašīna - kas ir interesanti ekspertiem



Ir liels skaits automašīnu, kas nekad netiks līdzi laikam.

Viņi atstāj konveijera nekonkurētspējīgu, neinteresantu. Desmitās paaudzes Mitsubishi Lancer (vai vienkārši Lancer) šai automašīnu kategorijai nepieder. Šis modelis automašīnu tirgū ir aktuāls jau 10 gadus.

Salīdzināsim desmitās paaudzes Lancer ar jauno pārveidoto versiju, ko nesen ieviesa Mitsubishi Lancer 2012. Mitsubishi Lancer 2012 piegādes uz Ukrainu tika uzsāktas 2012. gada pavasarī. Automašīna ir populārā desmitās paaudzes C-pass sedana atjaunināta versija ar minimālām izmaiņām. Bufera modelis visām versijām tika nomainīts pret Ralliart, mainīta āda uz stūres, mainīts Torpedo krāsu displejs, pievienots Bluetooth jebkurai konfigurācijai, kā arī citi nelieli uzlabojumi salonā. Bet galvenā atšķirība no desmitās versijas bija jaunais atmosfēras dzinējs ar 1,6 litru tilpumu. un jauda 117l.s. 1,5 litru vietā. Ir arī modelis ar 2L dzinēju. un jaudu 150 ZS. Ātrumkārba palika tā pati - piecu pakāpju manuālā un variators. Jāpiebilst, ka Mitsubishi Lancer rezerves daļas šobrīd nav problēma, tās var atrast bez grūtībām.

Eksterjers Vai vēlreiz jāatgādina, ka Mitsubishi Lancer ir agresīvs dizains, atbilstošs un ārkārtīgi veiksmīgs izskats no jebkura leņķa? Lancer 9. līdz 10. paaudzes ārējās pārvērtības noteikti ir sava veida izrāviens. Automašīnas dizains bija elpu aizraujošs, kad tas tika iepazīstināts pasaulē 2007. gadā. Un tagad, piecus gadus vēlāk, pēc liela skaita dažādu vienas klases automašīnu izlaišanas, Mitsubishi Lancer izskatās pienācīgi. Kas ir mainījies automašīnā pēc pārveidošanas? Rallyart konfigurācijas radiatora režģis un virsbūves komplekts tagad ir ierastajā civilajā komplektācijā, dekoratīvs uzgalis uz izplūdes caurules. Diski ar 10 sijām standarta 5 staru vietā. Vai rallijmākslas tehnikas īpašniekus apvainos tas, ka ierastā civilā tehnika ir aprīkota ar sava augstā statusa pazīmēm? Salona izskats Mitsubishi Lancer ir pelnījis apbrīnu, ko nevar teikt par interjeru, vai drīzāk par tā izpildījuma kvalitāti. Mitsubishi Lancer salona dizains pieskaņots agresīvajam izskatam, taču materiāli un izpildījums ir izvēlēts un izgatavots tā, lai automašīnu vienkārši būtu iespējams pārdot, savukārt pirkt gribētājam aptrūkušās acis no motocikla stila paneļa dizains.

  Par durvju apdares materiālu izvēlētā plastmasa atstāj daudz vēlamo. Rodas iespaids, ka montāžas laikā tika izmantotas nemontētas detaļas, kā rezultātā rodas spraugas starp Torpedo un bagāžnieka elementiem, nemaz nerunājot par tādiem niekiem kā sliežu aizbāžņi pie sēdekļiem, kas izkrīt tīrīšanas laikā. Kas ir mainījies iekšā? Borta datoram ir krāsu displejs un krievu interfeiss. Uz stūres parādījās pogas, kas ļauj strādāt ar telefonu (Bluetooth tagad ir standarta), kā arī stūre, pārnesumu svira un rokas bremze tika noklāta ar ādu. Pie paliktņiem, kas atrodas starp sēdekļiem, parādījās pārsegi. Durvju kartes ir pārklātas ar audumu. No tā visa salons kļuva ērtāks, lai gan būtiskas izmaiņas nebija. Un visbeidzot es gribētu nedaudz pastāstīt par Lancer skaņas izolāciju. Tas, iespējams, ir vājākais punkts.

Jaunajā pārveidotajā versijā ražotājs mēģināja uzlabot šo rādītāju, taču darīja to tā, ka budžeta opcija palika tāda (saglabāta). Uzreiz nav iespējams noteikt, cik klusāks kļuvis jaunais Lancer, taču šķiet, ka kļuvis. Atliek cerēt, ka pēc pirmajiem 10 tūkstošiem nobraukuma situācija nepasliktināsies.auto
LV / Saab
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив